Kävin Helsinkissä ostosreissulla ja jotain pientä tuli hankittua. Sokkarilla oli hiustuote ale ja pitihän sieltä jotain ostaa.

IMG_1881.jpg

- Klippoteketin Argan Oil balsam spray, se on suihkepullossa oleva jätettävä hoitoaine. Olen käyttänyt sitä ja minä tykkään sen koostumuksesta. Suihke leviää helposti ja tasaiseti pullosta suihkiessa. Se selvittää näppärästi hiukset, se on helpottanut minun 8 vuotiaan tytön hiuksien harjauksissa. On kosteuttanut ja antanut kiiltoa ja uuden elämän minun kuiviin hiuksiin. Minä tykkään sen tuoksusta erittäin hyvin, tuoksu haihtuu nopeasti suihkuttelun jälkeen. 

IMG_1884.jpg

- Wella Oil Reflections Luminous smoothening oil. Sisältää Macadamia- ja avocadoöljyä sekä E-vitamiinia, jonka pitäisi silottaa ja antaa ylellistä, kevyttä notkeutta hiuksiin. En itse ole vielä kerennyt kokeillemaan tätä öljy, joten saa nähdä pitääkö se paikkaansa mitä tuotteesta mainostetaan.

IMG_1890.jpg

Schwarzkopf Gliss Hair Repair Hoitoainesuihke. Pidän tuotteen hajusta, se tuoksuu raikkaalta mut voi joittenkin mielestä olla hieman voimakas tuoksu. Kuten kirjoitin niin se on suihke ja kun suihkuttaa niin sitä tulee joka paikaan, siinä on niin leveä suihke. Minun tytön hiukset tulivat staattiset mut minun hiuksille se oli hyvää. Hiukset tuntuivat sileältä.

Tuotteella on kaksi tapaa miten sitä voi käyttää: Pyyhekuiviin hiuksiin tai kuiviin hiuksiin hiusten pesun jälkeen.

IMG_1891.jpg

Kävin myös apteekissa ostamassa Aco Stay Soft Lips. Se on vaniljan tuoksuinen, ravitseva ja korjaava huulirasva. Sen pitäisi antaa kosteutta huulille jopa 24 tunnin ajan. Se sisältää antioksidantteja, E-vitamiinia ja Q10. Minä en ihan tykkää koostumuksesta, mut se pitää huulet pehmeinä ja huulet eivät kuivu. Minulla kun syksyisin huulet aina kuivuvat ja halkeavat